حکمت زلال
|
|
||
سه شنبه 91 فروردین 22 :: 1:0 صبح :: نویسنده : مهدی نوروزی
حقّ سبحانه در مرتبه ی ظاهر و حس و وهم و عقل، موصوفی است که قابل رؤیت نیست؛ ولی به حسب واقع، موجودی است که به واسطه ی احاطه ی ذاتی خود، زیر پرده ی خفا نمی رود. بنابراین حاضر است ولی نه به معنی محدودیت، و غائب است از احاطه ی حس و وهم و عقل است، ولی نه به معنی مفقودیت که خاصّه ی غیبت میباشد. موضوع مطلب : توحید و خداشناسی |
آرشیو وبلاگ
آخرین مطالب
پیوندها
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 3 کل بازدیدها: 19122 |
||